FULMEN priklauso pasauliniam elektros energijos šaltinių gamybos lyderiui JAV koncernui EXIDE, kuriam užima daugiau kaip 40 proc. pasaulio rinkos. Akumuliatorius šis koncernas gamina daugelyje pasaulio šalių. Kas trečiame automobilyje pasaulyje įmontuotas Exide akumuliatorius. Exide Corporation yra švino-rūgšties akumuliatorių gamybos lyderis pasaulyje. Šią firmą 1888 metais Jungtinėse Amerikos Valstijose įkūrė Tomas Edisonas. Atstovybė Europoje įkurta 1995 metais, susijungus trims žinomiems gamintojams: CEAC (Prancūzija), The Tudor Group (Ispanija) ir Exide Batteries (D.Britanija). Šiuo metu „Exide Europe“ yra 16 Europos valstybių, o centrinė būstinė įsikūrusi Prancūzijoje netoli Paryžiaus. 1996 metais prie korporacijos prisijungė Šiaurės Europos valstybių – Švedijos, Norvegijos, Danijos ir Suomijos – akumuliatorius gaminančios kompanijos. Taip atsirado „Nordic Group“, kurios tikslas sukurti ir pateikti vartotojui akumuliatorių, geriausiai tinkantį atšiauriam šių šalių klimatui. Įdiegus eilę naujovių ir patobulinimų akumuliatorių gamybos technologijoje, buvo sukurtos naujos kartos baterijos, kurios puikiai užsirekomendavo Šiauriniuose kraštuose. Europoje EXIDE gamina kelių skirtingų brandų akumuliatorius: FULMEN, EXIDE, TUDOR, SONNAK, SONENSCHEIN, HAGEN, CENTRA. Visi šie akumuliatoriai pasižymi aukšta kokybe ir ilgu tarnavimo laiku. FULMEN gamina platų akumuliatorių asortimentą, skirtus mažos talpos benzininiams automobiliams ir galingiems dyzeliniams automobiliams, taip pat ir krovininiam transportui. FULMEN turi ir „paaukštintus“ akumuliatorius, skirtus kai kuriems japoniškiems automobiliams, ir „sužemintus“, skirtus Audi, Ford markės automobiliams, taip pat turi specialius akumuliatorius džipams, kurių galia reikalauja nedidelių gabaritų, bet stipraus akumuliatoriaus.
FULMEN akumuliatoriai turi ir vadinamus naujausios kartos kalcio akumuliatorius, kuriuose vietoje stibio grotelių yra naudojamas kalcis. Kalcio akumuliatoriai išsikrauna 3-4 kartus lėčiau, kalcis lėtina teigiamųjų elektrodų koroziją. Kalcis iki 20 proc. pailgina akumuliatoriaus eksploatavimo laiką. Elektrolitas, esantis kalcio akumuliatoriuose, mažai garuoja, todėl tokių akumuliatorių praktiškai nereikia prižiūrėti ir nuolat tikrinti elektrolito lygio akumuliatoriuose, jie ilgiau (net iki 12 mėn.) išlaiko įkrovą, yra atsparesni vibracijai. Šiuo metu Lietuvoje yra pasirodę STS tipo – visiškai neaptarnaujami kalciniai akumuliatoriai, atitinkantys visus ES standartus. Iš šių akumuliatorių, net jiems apvirtus, neišbėga elektrolitas. FULMEN kalciniai akumuliatoriai turi savo vardą – FULMEN FORMULA ir FULMEN PRESTIGE – STS. Be visų išvardintų privalumų, kalcinio akumuliatoriaus startinė srovė (amperais) yra daugiau kaip 30 procentų didesnė už įprasto tokios pačios talpos akumuliatoriaus srovę. Tai yra pasiekta padidinus elektrodų paviršiaus plotą – plokštelių skaičių. Padidinta startinė srovė labai padeda užvesti ypač automobilius su dyzeliniais varikliais šaltuoju metų laiku.
FULMEN akumuliatorių gamybai naudojamos medžiagos yra ekologiškos ir atitinka aukščiausius garsiausių pasaulio automobilių gamintojų reikalavimus.
Taigi jeigu Jūsų automobiliui reikia naujo akumuliatoriaus, mes siūlome netaupyti keliolikos litų perkant abejotinos kokybės akumuliatorių, pagamintą Kinijoje, Korėjoje, Turkijoje ar šalyje, kuri netgi nėra įvardinta, o rinktis patikimą vardą FULMEN ir vėliau neturėsite jokių problemų su automobilio užvedimu bei akumuliatoriaus eksploatacija.